Σάββατο, 13 Μαρτίου 2010

ΔΙΑΙΤΑ ΓΙΑ ΧΑΣΙΜΟ ΠΟΛΛΩΝ ΚΙΛΩΝ Το ίδιο προγραμμα ισχύει για 2 εβδομάδες ΠΡΩΪΝΟ (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ) 1/2 ΠΟΤΗΡΙ ΦΥΣΙΚΟΣ ΧΥΜΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΖΑΧΑΡΗ) ή ΈΝΑ ΦΡΟΥΤΟ 1 ΛΕΠΤΗ ΦΕΤΑ ΨΩΜΙ ΟΛΙΚΗΣ ΑΛΕΣΗΣ ΜΕ ΛΙΓΟ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ/ ΚΑΦΕΣ/ΤΣΑΙ ΣΝΑΚ (ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ) ΚΑΡΟΤΟ ή ΣΕΛΙΝΟ ή ΑΓΓΟΥΡΙ , ΚΑΦΕΣ ή ΧΥΜΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΣΗΜΕΡΙ 1 ΨΗΤΗ ΜΟΣΧΑΡ.. ΦΡΟΥΤΟΣΑΛΑΤΑ ΦΑΚΕΣ ή ΦΑΣΟΛΙΑ 2 ΑΥΓΑ ΤΗΓΑΝΗΤΑ ΤΟΡΤΕΛΙΝΙΑ ΜΕ ΨΗΤΟ ΨΑΡΙ ΜΠΡΙΖΟΛΑ ΤΣΑΙ ΡΟΔ ή ΡΕΒΥΘΙΑ 1 ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΥΡΙ ΤΡΙΜΜΕΝΟ ΤΥΡΙ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΝΤΟΜΑΤΟΣΑΛΑΤΑ ΝΤΟΜΑΤΟΣΑΛΑΤΑ ΝΤΟΜΑΤΟΣΑΛΑΤΑ ΝΤΟΜΑΤΟΣΑΛΑΤΑ ΧΩΡΙΑΤΙΚΗ ΣΑΛΑΤΑ (ΌΧΙ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ) ΤΣΑΙ ΡΟΔ 1 ΦΕΤΑ ΨΩΜΙ ΟΛΙΚΗΣ ΨΩΜΙ ΟΛΙΚΗΣ ΤΣΑΙ ΒΡΑΔΥ ΤΟΝΟΣ ή ΚΑΠΝ. 1 ΨΗΤΗ ΧΟΙΡΙΝΗ ΚΑΠΝ. ΠΕΣΤΡΟΦΑ ΨΗΤΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΜΕ ΜΕΛΙ 1 ΤΟΣΤ (ΖΑΜΠΟΝ 3 ΦΡΟΥΤΑ ΕΠΟΧΗΣ ΣΠΛΩΜΟΣ ΜΠΡΙΖΟΛΑ ή ΤΟΝΟΣ ή ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ ΧΥΜΟ ΤΥΡΙ , ΝΤΟΜΑΤΑ) 1 ΦΕΤΑ ΨΩΜΙ ΟΛΙΚΗΣ ΜΑΡΟΥΛΟΣΑΛΑΤΑ ΜΑΡΟΥΛΟΣΑΛΑΤΑ (ΧΩΡΙΣ ΠΕΤΣΕΣ) ΧΥΜΟ ΜΑΡΟΥΛΟΣΑΛΑΤΑ ΜΑΡΟΥΛΟΣΑΛΑΤΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ 1. ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΑΡΚΕΤΑ (ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ) 2. ΤΗ ΤΗΡΟΥΜΕ ΑΥΣΤΗΡΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΜΕΣΗΜΕΡΙ-ΒΡΑΔΥ, ΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΦΑΜΕ ΤΟ 'ΧΑΣΑΜΕ' 3. ΌΤΙ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΟ ΧΡΩΜΑ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΕΡΑΙΤΙΚΟ ΓΙ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ … :) 4. ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ